Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Κλεμμένες φωτογραφίες, αλήθειες και λέξεις


***
Ti faccio la promessa più grande che si possa fare, quella che, dopo di te, non farò a nessun altro.
Comunque vada, ti prometto che non mi pentirò mai di questo nostro amore. Mi hai dato tanto, troppo, perché un giorno tu possa togliermi più di quanto mi hai donato. Non mi pentirò mai di averti amato così tanto di averci creduto così tanto. Non mi darò mai della stupida. Non dirò mai "se tornassi indietro". Perché lo so, anche se tu mi tradissi, se tu mi mentissi, rifarei le stesse cose, ti amerei allo stesso modo. Ci sono amori che non importa come finiscono, l'importante è che siano esistiti.
Susanna Casciani

Σου δίνω τη μεγαλύτερη υπόσχεση που μπορείς να δώσεις, αυτή που δεν θα δώσω σε κανέναν άλλον μετά από σένα.
Ό, τι κι αν πάει, υπόσχομαι ότι δεν θα μετανιώσω ποτέ για αυτή την αγάπη μας. Μου έδωσες τόσα, πάρα πολλά, ώστε μια μέρα να μου στερήσεις περισσότερα από όσα μου έδωσες. Δεν θα μετανιώσω ποτέ που σε αγάπησα τόσο πολύ που πίστεψα τόσο πολύ. Ποτέ δεν θα αποκαλέσω τον εαυτό μου χαζό. Δεν θα πω ποτέ "αν επέστρεφα πίσω". Γιατί ξέρω, ακόμα κι αν με πρόδωσες, αν μου έλεγες ψέματα, θα έκανα ξανά τα ίδια πράγματα, θα σε αγαπούσα με τον ίδιο τρόπο. Υπάρχουν αγάπες που όπως και να τελειώσουν, το σημαντικό είναι ότι υπήρχαν.

Σουζάνα Casciani



***
ΣΧΟΛΙΟ:

Μου έλειψε πολύ η σελίδα με τα ωραία της, όπως κι ο Άνθρωπος, πίσω απ' αυτήν, είναι σίγουρο!
Πρωί - πρωί, την έψαξα και ...φυσικά, αφού πρώτα χάρηκα που είναι ενεργή (που σημαίνει είναι καλά ο Άνθρωπος!), "έκλεψα" αρκετά, πολλά!
Ας με συγχωρήσει ο Φίλος!
ΥΓ. Αν ήταν όντως, αγάπες, δεν τελειώνουν ποτέ, DONNE!
Εύχομαι δύναμη και αισιοδοξία, εκεί!
Υγεία και Καλό Καλοκαίρι!... ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
Δε μπορεί! Κάποια στιγμή θα τελειώσει αυτός ο εφιάλτης!
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!

***



































Υγ2. Περισσότερα και καλύτερα, στην ΠΗΓΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου