Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Από την πόλη που έχτισα, Δεν ξέρω γιατί μου απαγορεύτηκε Δούλεψα για όλους: Γιατί Κανείς δεν δούλεψε για μένα;

***

***
Il vecchio muratore
Ho girato mezzo mondo
con la cazzuola e il filo di piombo,
ho fabbricato con le mie mani
cento palazzi di dieci piani:
tutti in fila li vedo qua
e mi fanno una grande città.
Ma per me e per la mia vecchia
non ho che questa catapecchia.
Sono di legno le pareti,
le finestre non hanno vetri
e dal tetto di paglia e di latta
piove in tutta la baracca.
Dalla città che ho costruito,
non so perchè sono stato bandito.
Ho lavorato per tutti: perché
nessuno ha lavorato per me?
Gianni Rodari

Ο παλιός χτίστης
Πυροβόλησα τον μισό κόσμο
Με το μυστρί και το σύρμα μολύβδου,
Έφτιαξα με τα χέρια μου
Εκατό παλάτια των δέκα ορόφων:
Όλοι στη σειρά τους βλέπω εδώ
Και με κάνουν μεγάλη πόλη.
Αλλά για μένα και το παλιό μου
Δεν έχω αυτό το σαράβαλο.
Οι τοίχοι είναι ξύλο,
Τα παράθυρα δεν έχουν γυαλί
Και από την οροφή του καλαμάκι και του τιν
Βρέχει σε όλη την παράγκα

Από την πόλη που έχτισα,
Δεν ξέρω γιατί μου απαγορεύτηκε
Δούλεψα για όλους: Γιατί
Κανείς δεν δούλεψε για μένα;


Gianni ροδαρίου

DonnedOnNeDONNE

***
Σχ. Αξίζει πολλά και με εκφράζει πολύ... ιντερνετικά. (Δες πυξίδα, μέτρα φάσκελα κι εμπόδια, ΧΑΛΑΛΙ! Γεροί να είναι, να με "δουλεύουν"!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου